zaterdag 22 juli 2017

Heel lang geleden......

plaatste ik mijn laatste berichtje. Aangespoord door het Sancho forum en door mede naaisters, dat ze graag wat van me willen lezen. Ga ik mijn blog maar weer eens updaten.
Een aantal maanden geleden zijn we verhuisd, en gisteren heb ik mijn "atelier" nog eens onderhanden genomen. Het is nog lang niet perfect.
Maar het begin is er. En de naaikriebels zijn er ook, dat is nog veel belangrijker. Ik heb ongelofelijk veel zin om weer wat te naaien.
Ik heb wel wat genaaid, de afgelopen weken, daarover meer in een ander bericht.
Ohh en stof heb ik ook in geslagen! Ook in een ander bericht, haha.


Vooral niet op de tuin letten, dat is nog 1 oerwoud.
Ik heb 2 laag-hoog tafels van Ikea gekocht en naast elkaar gezet. Handig, voor stofknippen kan ik 1 tafel leegmaken, en tafel hoog zetten. Maar de tafels zijn nu ook handig van de plek te schuifen voor bijvoorbeeld 1 grote eettafel, of voor een kinderfeestje enzovoort enzovoort.

Er komt nog een naaimachine bij te staan. Voor dochterlief. Ze begint naaien ook leuk te vinden!(Joepie!)
Maar nu is ze druk met strijkkralen.
Daar waar de bureaustoel staat, staat ook een bureau die ik eerder gebruikte voor het naaien, daar mag zoonlief gezellig spelen met zijn Lego.

En zo zitten we gezellig samen te knutselen! Heerlijk genieten.......

1 opmerking:

  1. Leuk zag dat ik je al volg dus hoop op nog vele berichten.
    Zal proberen ook iets vaker de pc te starten en te kijken.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen