donderdag 14 juni 2012

10 handdoeken in opdracht

Ik had een leuke opdracht om 10 handdoeken te naaien.
Maar de handdoeken moesten een afwijkend formaat hebben en geheel zwart zijn. Tsja, die kon ik natuurlijk niet vinden op het WWW. Dus een vraagje in de groep(lees Sancho) gegooid. En warempel tips kwamen binnen.
Ik heb de zomen "gerolzoomd" maar dan wel met 2 naalden maar wel de steken dicht op elkaar.
Het borduurtje heb ik "natuurlijk" zelf gedigitaliseerd, en was al even klaar. Heb het nog wel iets uitvergroot en schuin op de ring gelegd, zodat ik maximale grote had.
Was een hele, maar wel leuke klus.
Zaterdag wordt hij in de winkel afgeleverd door mij. Ben benieuwd.
Diegene die goed telt, het zijn 9 handdoeken de 10e wordt op het moment van fotograferen nog geborduurd.


1 opmerking:

  1. Dat is zeker een hele klus maar het is wel een mooi effect op het zwart je borduur komt goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen