zondag 14 augustus 2011

Haken!!

Om een tijd verdrijf te hebben tijdens de vakantie, manlief zag het niet zitten dat ik de naaimachine meenam, haha ik ook niet hoor, zie je me al zitten voor de vouwwagen ;-)
Zocht ik dus iets anders, en het werd haken, als eens eerder dit jaar een poging gewaagd, maar dat ging niet lekker, dus niet meer verder gedaan.
Ander boek aangeschaft, en gaan met die banaan! Het ging lekker, bij de plaatselijke Wibra, nog een paar kleurtjes bij gekocht. En de eierwarmers, bloemetjes waren niet van de lucht. Waarom ik niet wat anders ging haken, vroeg mijn man, ipv dat kleine prut. Zo gezegd zo gedaan, op Drops gekeken en daar een mooie poncho/sjaal gezien, hier ben ik nog mee bezig.
Via het Sancho forum kwam ik achter de website Ravelry. Hier staan heel veel brei- en haakprojecten. Ook heel veel gratis projecten, en daar zag ik dit boeketje bloemen staan, en gezien mijn moeder volgende week 65 wordt, en ik voor mijn vader de bowlingtas had gemaakt, moest ik natuurlijk ook voor moeders iets maken, vond ik zelf.
Er gaan best wat uurtjes in zitten, maar ik vind het resultaat geweldig!

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi! Is je moeder vast blij mee, en ze blijven nog mooi ook!

    Ben ook aan het haken geslagen dus heb het patroon ook gedownload, bedankt!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen