dinsdag 30 augustus 2011

Een tas voor de verjaardag van Erikjan

Tsja hoe noem je zo'n tas. Maar er kunnen auto's mee vervoerd worden en op de buitenkant kun je spelen. Een aantal maanden geleden had ik ook al een tasje voor auto's voorbij zien komen, en ik had Erikjan beloofd er ooit zo een te maken, maar nu kwam ik deze tegen op een borduursite(weet niet meer welke, helaas) en die vond ik veel mooier, maar ik dacht dat kan ik zelf ook wel ontwerpen, alles bij elkaar een hele klus, de binnenkant moet ik nog afwerken, maar ik weet niet of ik het nog ga verstevigen met tafelzeil of karton of helemaal niet, en er moeten nog kam snaps op, zodat de buitenzijde met de binnenzijde verenigd kunnen worden.
Zo nu gauw naar bed, dan kan ik het morgen aan hem geven. Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie.


De eerste foto is qua kleur niet zo mooi, maar de wegen zijn geborduurd op een stof met gras print. En de zakjes sluiten met klitteband.




En zo ziet het eruit als het opgevouwen is.

1 opmerking: