woensdag 27 juli 2011

Bowlingtas, voor een kegelbal

Bij dit project heb ik toch vele malen gedacht, waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt. Maar gelukkig hij is af, eindelijk! Echt bloed(van het vele prikken in mijn vinger, omdat ik de rits met de hand aangenaaid heb), zweet(omdat ik zo graag wilde dat hij af was, was er al zolang mee bezig) en tranen(gek werd ik er soms van, ik kwam elke keer weer moeilijkheden tegen, die ik op moest lossen)
Nu maar hopen dat hij een 10 kg kegelbal kan dragen, want dat is mijn grootste nachtmerrie.
De piping is erg leuk, ik heb het wel eens verwenst, waarom ik dat toch bedacht had. En het borduursel is naar een tekening van de oudste. Geborduurd op een stuk vilt.
Nu maar hopen dat pa er net zo blij mee is.

1 opmerking:

  1. aha is dat dus de! tas .ik snapte er op sancho al niet veel van waarom er een kegel in moest haha.kzal wel niet goed gelezen hebben.hij is wel erg mooi geworden,maar ik snap ook wel dat je er soms gek van werd.Wat een werk zeg!!
    petje af hoor voor al dat werk .

    groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen